Accenture & 1%Club

Be bold Be bright Do good

Maak kennis met het bedrijfsleven

Tijdens de 1% Student Battle worden top-studenten uitgedaagd om hun kennis en ervaring in te zetten voor social entrepreneurs in ontwikkelingslanden. Onder begeleiding van een Accenture consultant werk je met je team aan een business case van één van de 1%Club projecten. Onderdeel van de Battle is een door de studenten zelf opgezette crowdfunding campagne. Tijdens de grote finale maakt een vakjury het winnende team bekend. Zij vliegen met zijn allen naar het project om de door hun ontwikkelde oplossing te implementeren. Een unieke kans voor studenten om kennis te maken met Accenture en je tegelijk in te zetten voor een 1%Club project.

 

A different kind of business course

Maar hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk ambitieuze studenten zich aanmelden voor de Battle? Wij hielpen de 1%Club en Accenture met het opzetten van een communicatie campagne. Door de 1%StudentBattle te positioneren als ‘a different kind of business course’ benadrukken we het onderscheidende karakter van de Battle. Je werkt tijdens de Battle aan echte cases en je kan zo met je kennis en ervaring werkelijk sociale impact realiseren in een ontwikkelingsland.

 

BE BOLD BE BRIGHT DO GOOD

Met de pay-off BE BOLD, BE BRIGHT DO GOOD ontwikkelden wij een campagne met een sterke focus op online. Als startpunt van de campagne maakte wij een knallende teaser video die de studenten naar de website trekt.

Voor Facebook, Instagram en LinkedIn ontwikkelden wij een aansprekende social campagne waarbij we de studenten met herkenbaar beeld persoonlijk aanspreken: Wereldverbeteraar? Slimmerik? Winnaar? Ambitieus?